Otázky & Odpovede


Ako mám objednať vstupenky?

V cenníku zvoľte požadovanú vstupenku a počet kusov a kliknite na voľbu KÚPIŤ. Pokračujte v nákupe alebo prejdite do košíka. V košíku prosím skontrolujte objednané vstupenky. Ak máte záujem o poistenie vstupeniek, kliknite na obrázok . Ďalej prosím vyplňte Vaše kontaktné údaje. V prípade odlišnej doručovacej adresy od fakturačnej adresy, vyplňte oba údaje. Pre doplňujúce požiadavky použijte pole poznámky. Odošlite objednávku, faktúru obdržíte e-mailom.


Ako spoznám, že miesta na tribúne, které objednávam, sú ešte voľné ?

Ponuku vstupeniek priebežne aktualizujeme a v prípade vypredania určitej kategórie vstupenky ihneď sťahujeme z predaja. Môže však dôjsť k tomu, že dôjde k vypredaniu objednanej kategórie vstupenky v medzičase medzi odoslaním objednávky a zaplatením objednávky, v tom prípade Vás obratom informujeme s ponukou náhradnej kategórie vstupenky.


Ako za vstupenky zaplatiť a ako budem vedieť, že peniaze došli ?

Faktúru môžete uhradiť platobnou kartou alebo bankovým prevodom. Nezabudnite prosím na uvedenie prideleného variabilného symbolu, jedná sa o zásadný údaj, bez ktorého nebude možné Vašu platbu identifikovať. Po prijatí a spracovaní Vašej platby obdržíte potvrdenie o prijatí úhrady a Vaše vstupenky budú záväzně zaistené.


Prečo musím platiť za vstupenky dopredu a nemôžem ich dostať napríklad na dobierku?

Platobné podmienky preberáme od dodávateľov vstupenek, prijatá platba od zákazníka je ihneď zaslaná do zahraničia a vstupenky sú dodávateľovi splatené dopredu. Do ČR sú doručené len dopredu zaplatené vstupenky. Radi by sme našim zákazníkom ponúkli iné platobné podmienky, sme však nútení dodržiavať podmienky dodávateľov vstupeniek.


K čomu je dobré poistenie vstupeniek?

Poistenie sa zjednáva pre prípad, kedy se poistený nebude môcť z vážnych dôvodov zúčastniť akcie (napr.vážne ochorenie či úraz s hospitalizáciou, úmrtie, poškodenie bydliska tesne pred konaním akcie a ďalšie.) Detailné informácie a poistné podmienky nájdete TU. Poistenie je možné zjednať jedine spolu s objednávkou vstupeniek, nie dodatočne. Pre zaistenie poistenia je potrebné uviesť mená všetkých poistených osôb.


Môžem požadovať konkrétne miesto na tribúne?

Vašu požiadavku radi predáme usporiadateľovi závodu pri záväznom zaistení Vašich vstupeniek - pridelenie požadovaných miest je však úplne v jeho kompetencii a z našej strany teda splnenie tejto požiadavky nemôžeme garantovať.


Kedy mi budú vstupenky zaslané?

Zahájenie termínu distribúce vstupeniek a priebeh distribúcie závisí plne na organizátorovi akcie. Vstupenky sú odosielané zvyčajne cca 15 dní pred termínom konania akcie, a to v závislosti na termíne dodania vstupeniek od organizátora. Na niekteré závody bývá výnimočne zahájená distribúcie skôr, v tom prípade sú zákazníkovi vstupenky odoslané ihneď po spracovaní. V prípade neskorších objednávok môže byť termín kratší, vstupenky zasielame min.4 dni pred akciou. Po odoslaní vstupeniek obdržíte e-mailom avízo o odoslaní spolu s uvedeným číslom zásielky a termínom jej odoslania.


Odchádzam na dovolenku asi týždeň pred závodom, môžem si dať do objednávky požiadavku na zaslanie vstupeniek pred mojim odjazdom?

Pokiaľ odchádzate niekoľko dní pred závodom do cieľovej destinácie, termín Vášho odjazdu doporučujeme uviesť do objednávky (napr.do poznámky objednávky), aby bolo možné Vašu objednávku pri zahájení distribúcie vstupeniek spracovať prioritne. Je však potrebné vziať do úvahy termín distribúcie, ktorý je u niektorých usporiadateľov zahájený až cca 15 a menej dní pred akciou (v prípade last minute objednávok sú to min.4 dni pred akciou). Požadovaný termín doručenia vstupeniek nemôžeme z našej strany ovplyvniť a teda ho negarantujeme, doporučujeme radšej Vašu cestu plánovať s ohľedom na túto skutočnosť.


Jako budem vedieť, čo všetko sa odohrává na mieste na okruhu?

Približne 2 týždne pred akciou je organizátorom vydáváný program závodného víkendu. Ten je následne uverejnený v infosekcii.


Vážení zákazníci,

v prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na tel.: (00420) 775 212 344 alebo e-mailom na: info@gptours.cz.